Saturday 11 November 2017

Eve online best trading ship


Informacje o klasie pociągu 101 To jest program zajęć prowadzonych przez EVE University. Ta sekcja zawiera informacje o tej klasie i jej zawartości. Informacje ogólne obejmują materiały do ​​tworzenia odpowiedniej listy klas na forum Uniwersytetu EVE. Dodatkowe zasoby i wskazówki dotyczące nauczania znajdują się w części Uwagi dla nauczyciela. Informacje ogólne Gospodarka EVE jest dynamiczna i w dużej mierze prowadzona przez gracza. W rezultacie, ceny towarów różnią się znacznie w różnych częściach Nowego Edenu, zapewniając przedsiębiorczym kapsułom możliwość zarobienia pieniędzy, kupując nisko w jednym miejscu, przewożąc towary w inne miejsce o wyższych cenach i sprzedając je tam. Jednak ciągnięcie towarów wokół jest pełne niebezpieczeństw - od gankerów, piratów, konkurentów i oszustów oraz od najbardziej przerażającego zagrożenia ze strony wszystkich: podatnika. W tej klasie dowiesz się, jak przewozić towary w EVE, bezpiecznie i przynosząc zyski. Czas trwania: 01:00 - 01:30, w zależności od tego, czy bierzesz udział w opcjonalnym ćwiczeniu praktycznym Lokalizacja: bezpiecznie zaparkowane na stacji Co to jest ciągnięcie Ustalanie charakteru wozu lub alt Niezbędne umiejętności i wyposażenie do ciągnięcia Wymagania kapitałowe dotyczące holowania Jak zarobić z zyskiem Jak bezpiecznie dotrzeć Intro do zaawansowanej rejestracji Qampa Mumble i dostępu - upewnij się, że mam Mumble uporządkowane i działa dobrze, zanim klasa się rozpocznie. Użyj tego przewodnika do konfiguracji: wiki. eveuniversity. orgMały dostęp do kanału czatowego Class. E-UNI w grze Statek z przestrzenią ładunkową co najmniej 200 m 3. do opcjonalnego ćwiczenia praktycznego Dodatkowe informacje: Ta klasa jest przede wszystkim wykład, a następnie QampA. Opcjonalne ćwiczenie praktyczne następuje. Uwagi dla nauczyciela Kanał czatowy Class. E-UNI, do otrzymywania pytań i publikowania odpowiednich linków Opcjonalnie: Statek przemysłowy do prowadzenia ćwiczenia praktycznego, jeśli masz jedno Przydatne linki otwarte w czasie tej lekcji: Jak skonfigurować wozidła alternatywnego character: Tworzenie Alt Haulera Jak zarobić na zyskach: Wykorzystanie EVE-Central do generowania rentownego transportu statków przewodnik: Industrial Level 4 zaciąganie misji: Zarabianie dzięki ciągnięciu - Misje ładunkowe poziomu 4 Chociaż ten program jest dość szczegółowy, nauczyciele nie powinni po prostu recytować tego dokument. Przeczytaj uważnie, wykorzystaj jego strukturę jako przewodnik dla struktury swojej klasy, ale stwórz własną - możesz włożyć własne spostrzeżenia i doświadczenia, omawiając kluczowe punkty. Treść lekcji Wprowadzenie Witaj w tej klasie w czasie przeciągania 101 Przez następną godzinę, sprawdzimy, co trzeba, aby ustalić charakter wozu i wykorzystać je do opłacalnego i bezpiecznego transportu. (Instruktor powinien się wtedy przedstawić - obejmujący poziom doświadczenia i wykształcenie.) Mamy kilka podstawowych zasad dla tej klasy: Ta klasa rozpocznie się wykładem, trwającym około godziny. Następnie przeprowadzimy praktyczne ćwiczenie, które powinno trwać około pół godziny. Jeśli będziemy kontynuować, prosimy o zadawanie pytań na kanale czatowym Class. E-UNI - postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania w trakcie zajęć. Na koniec dobrze otwórz Mambo na dalsze pytania lub ogólną dyskusję. Powinieneś być bezpiecznie zapisany na stacji. Ustaw swoje ustawienia Mumble na Push to Talk, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Wszyscy są gotowi, więc - pozwala zacząć. Co to jest transportowanie Najpierw określmy, co rozumiemy przez holowanie. Istnieją cztery rodzaje holowania: Self-Supply - Przenoszenie statków i armatury, których potrzebujesz do własnego użytku, do miejsca, w którym ich potrzebujesz. Nie robi się dla zysku, ale może znacznie obniżyć koszty. Zdecydowanie najczęstszym rodzajem holowania, jak to robi prawie każdy w grze. Wozidła spekulacyjne - są to wozy, które wykonują własne przejazdy handlowe. Są przedsiębiorcami, którzy korzystają z różnic w cenach sprzedaży i kupowania w różnych lokalizacjach. Korzystają ze swojego ISK, by kupować niskie, transportowane towary, a następnie sprzedawać wysoko, aby zarobić na marży. Wynajmowane wozidła - są to przewoźnicy, którzy organizują wymiany handlowe z innymi graczami. Na przykład, mogą one pomóc w poprawie efektywności operacji wydobywczych, zapewniając transport rud do stacji do rafinacji lub przenosząc rafinowane minerały do ​​innych stacji na sprzedaż. Alternatywnie, przewoźnicy mogą również przyjmować kontrakty kurierskie oferowane przez graczy na rynku. Wynajmujący wozi albo zarabiają na procentach z zaciągu operacyjnego, albo na podstawie stałej opłaty za kontrakty. Courier Mission Runners - Nie należy mylić z kurierami kontraktowymi kurierów, są to przewoźnicy, którzy otrzymują transakcje jako misje od postaci spoza gry. Wielu agentów NPC specjalizuje się w misjach kurierskich - płacąc za transport przedmiotów do określonej lokalizacji. Misje kurierskie mogą być dochodowe, wypłacać nagrody w ISK i punkty lojalnościowe, które można wykorzystać do zdobycia cennych przedmiotów frakcji. Wciąganie jest stosunkowo proste. Wszystko, czego potrzebujesz, to postać o dość niskim poziomie zdolności dowodzenia statkiem i handlu oraz odpowiedni statek przemysłowy. Holowanie może wydawać się łatwym sposobem na wzbogacenie się w EVE - i faktycznie możesz zarobić miliony ISK za godzinę wysiłku, jeśli zrobisz to poprawnie. Ta klasa pokaże Ci, w jaki sposób możesz efektywnie i efektywnie holować oraz jak uniknąć wielu typowych błędów, które może popełnić wielu nowych przewoźników. Ustanawianie postaci wozu lub alt Wielu graczy ustawia specjalną alternatywną postać, zwykle nazywaną "alt in game", aby specjalizować się w holowaniu. Istnieje kilka zalet tego rozwiązania: możesz i powinieneś zachować charakter transportera z UNI, co pozwala ci bezpiecznie prowadzić operacje holowania podczas wojny. Możesz skupić się na treningu alts na umiejętnościach związanych z holowaniem, pozwalając im szybko rozwinąć wysoki poziom kompetencji. Jeśli działasz na oddzielnym koncie, możesz sparować swojego przewoźnika z główną postacią w celu wydobycia lub wydobycia z misji, uwalniając głównego bohatera, by skupił się na działaniach produkcyjnych, takich jak wydobywanie lub zabijanie celów NPC. Aby skonfigurować przewoźnika na swoim głównym koncie, uruchom ponownie klienta EVE, a następnie kliknij jedno z pustych pól poniżej głównego portretu postaci. Na twoim głównym koncie możesz mieć maksymalnie trzy postacie. Aby skonfigurować przewoźnika na oddzielnym koncie, możesz zarejestrować całe nowe konto w CCP na głównej stronie internetowej EVE lub utworzyć alternatywny znak na koncie głównym, a następnie zapłacić niewielką opłatę (US20), aby podzielić odłóż alt na nowe konto później, jeśli chcesz. Przydatny przewodnik do ustawiania wozu alt: Tworzenie Alt Haulera Jaki jest najlepszy wyścig dla twojego wozika W dłuższej perspektywie nie jest to zbyt znaczące, ponieważ każda postać może zostać przeszkolona do pilotowania dowolnego statku, z wystarczającą ilością czasu. Są fani każdej rasy, którzy spierają się o zalety swoich wzorów przemysłowych, ale tak naprawdę, możesz być produktywny w prawie każdym wyścigu statków przemysłowych. Zasadniczo, jeśli zamierzasz używać postaci tylko do okazjonalnych wybiegów, jako alt na koncie głównym, najlepszym wyborem jest Amarr. ponieważ Bestower oferuje największą pojemność przemysłową statku I i możliwości rozbudowy. Jeśli twoim intencją jest ustanowienie specjalnej postaci transportowej na oddzielnym koncie, najlepszym wyborem będzie Gallente. ponieważ ta frakcja oferuje kilka specjalnych przemysłowych kadłubów, które mogą być całkiem przydatne dla różnych rodzajów holowania. Zapoznaj się z tym pomocnym przewodnikiem po mocnych i słabych stronach różnych jednostek holowniczych, dzięki czemu możesz dokonać świadomego wyboru na temat wyścigów: Holowanie Essential umiejętności i sprzęt do holowania Aby zacząć jako wozak, absolutnie wymagane umiejętności, których potrzebujesz to: Racial Industrial I Spaceship Command III Powinieneś zaplanować dodatkowe poziomy umiejętności przemysłowych, aby odblokować dostęp do bardziej zaawansowanych statków tego typu. Dodatkowe umiejętności, które są nieocenione dla początkującego przewoźnika, obejmują: Umiejętność rozbudowy zdolności ładunkowych. Hull Upgrades II - potrzebny do modułów Expanded Cargohold II, aby zmaksymalizować wydajność twojego przemysłu. Mechanik III - potrzebny do modułów Expanded Cargohold II oraz do platform do optymalizacji ładunków. Jury Rigging III, Astronautics Rigging I - do montażu zestawów do optymalizacji ładunków. Zdolność pilotowania statków. Warp Drive Operation: Pomaga w długich osnowach. Każdy poziom umiejętności zmniejsza zapotrzebowanie na kondensator na rozpoczęcie wypaczania o 10. Spaceship Command: Zmniejsza czas wyrównania. 2 poprawiona zwrotność statku dla wszystkich statków na poziom umiejętności. Evasive Manewrowanie: zwiększa zwinność i przyspieszenie statku. 5 poprawiona zwinność statku dla wszystkich statków na poziom umiejętności. Ponieważ najprawdopodobniej będziesz wypełniać niskie sloty za pomocą modułów ekspansji ładunku, będziesz musiał rozwinąć umiejętności wystarczające, abyś mógł osłonić czołg twój statek transportowy. Do podstawowych umiejętności tankowania tarczy należą: Shield Management IV: 5 dodatkowych tarcz na poziom Shield Upgrades: 5 redukcji mocy tarczy upgrade powergrid na poziom poziomu IV pozwala na użycie przedłużaczy T2 Engineering Engineering II Tactical Shield Manipulation IV: Pozwala na użycie Adaptive Invulnerability Field II . Opcjonalnie: Operacja osłony III lub IV: 5 zmniejszenie czasu ładowania tarczy na poziom poziomu IV pozwala na użycie wzmacniaczy tarcz T2, chociaż ich wartość dla wozu jest w najlepszym wypadku ograniczona. Uwaga na temat tankowania twojego przemysłowego: w 2017 roku, przemysłowy z ponad 15k EHP może przetrwać atak przez solowy katalizator z dobrymi umiejętnościami (najczęstszym zagrożeniem grożącym samobójstwem w highsec). Jednak gankerzy często pracują w zespołach. Twój ładunek może zostać zeskanowany, kiedy opuścisz centrum handlu, a jeśli przewozisz towary o wysokiej wartości, możesz zostać trafiony przez gang bandytów. Mogą nawet zdjąć frachtowce. Nie oczekuj, że CONCORD cię uratuje Będziesz także potrzebował swojego wozu, aby wymieniał ISK i towary z głównym bohaterem, a także kupował i sprzedawał przedmioty na rynku. Dlatego będziesz potrzebował odrobiny umiejętności handlowych i społecznych. Social I and Contracting I - co najmniej, abyś mógł wykonywać kontrakty i rozmawiać z agentami NPC Trade I - dzięki czemu możesz ustawić kupno i sprzedaż zamówień Rozwijając swojego woziciela, możesz zainwestować w dodatkowe umiejętności społeczne i handlowe, aby móc rozmawiać z większą liczbą agentów i zwiększać liczbę zamówień po niższych kosztach. Ale to wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć działać i być funkcjonalnym wozem. Twój wyjściowy statek przemysłowy powinien być zoptymalizowany do przewożenia w przestrzeni o wysokim poziomie bezpieczeństwa, z następującym wyposażeniem i dopasowaniem: Niskie szczeliny: moduły Cargohold Expansion II - tyle, ile można zmieścić. Możesz pokusić się o włączenie modułu Kontroli Obrażeń, aby zwiększyć odporność i dać więcej czasu na ucieczkę przed atakiem. Ogólnie rzecz biorąc, kupowanie większej ilości czołgów przy mniejszej ładowności prawdopodobnie nie jest tego warte, jeśli handlujesz w przestrzeni o wysokim poziomie bezpieczeństwa, do której będzie działać większość przewoźników. Aby zmaksymalizować swój ISK, musisz mieć możliwość przewożenia jak największej ilości ładunku. Średnie szczeliny: Moduły czołgów tarczy - co najmniej pasywny zbiornik składający się z wielu przedłużaczy tarczy, które można zmieścić. Możesz także zwiększyć swoje opory za pomocą modułu Adaptive Invulnerability Field - dopasuj jeden z nich do każdego z dwóch lub trzech modułów przedłużających. Wysokie sloty: Broń jest bezużyteczna na skalę przemysłową - nawet jej nie próbuj. Możesz chcieć zamontować belkę ciągnika i salwagera, aby pomóc w oczyszczeniu wraków lub zebraniu skuterów odrzutowych w operacjach wydobywczych, ale to oznacza trening III i umiejętności I ratownictwa. Urządzenia wiertnicze: Urządzenia do optymalizacji ładunku - kupuj tylko odmianę Tech I, ponieważ wersje Tech II są absurdalnie drogie. Osprzęt do holowania w przestrzeni niskiego i 0,0 miejsca jest inny, który dobrze pokrywa się krótko później. Wciąganie wymogów kapitałowych Rozpoczynanie nowego charakteru przewoźnika jest względnie łatwe, ale możliwość wykonywania użytecznych działań związanych z produkcją ISK również wymaga wystarczającej ilości kapitału startowego. Wymagany . Około 600 tys. - 1,5 miliona ISK na zakup odpowiedniego statku przemysłowego. Uwaga: otrzymasz darmowy startowy statek przemysłowy, jeśli ukończycie branżową ścieżkę kariery zawodowej - naciśnij F12, wybierz Agenci kariery, następnie Przemysł. Wymagany . Około 5-15 milionów ISK na dobre wyposażenie statku Tech II (ekspanderi ładunków, przedłużacze tarczy itp.) - możesz zacząć od tańszych złączek Tech I, aby zacząć, obniżając początkowy koszt o ponad połowę, a następnie uaktualnić, jak możesz pozwolić sobie. Zdecydowanie używaj urządzeń Tech I - zestawy Tech II są ohydnie drogie i nie warte dodatkowych kosztów. Wymagane, ale nie pilne: Około 1,5 miliona ISK dla niezbędnych podręczników - choć te można kupić w miarę potrzeb. Jeśli twoja postać wozu znajduje się w UNI, możesz je zdobyć bez żadnych kosztów z hangaru Alpha. Ważne: nie odbieraj rzeczy z hangaru UNI dla postaci spoza UNI. Wymagany . około 2 miliony ISK więcej za kupowanie towarów do handlu. jeśli chcesz zostać spekulantem, zakładając, że początkowe zaciągi będą dotyczyć zwykłych towarów konsumpcyjnych lub przemysłowych. Opcjonalny . około 10 milionów ISK na zabezpieczenie kurierskie - prawie wszystkie kontrakty kurierskie stworzone przez gracza na rynku wymagają kwoty zabezpieczenia, która jest zwracana po dostarczeniu paczki i sfinalizowaniu umowy. Najbardziej ryzykowne kontrakty kurierskie są również najbardziej ryzykowne i dlatego wymagają odpowiednich zabezpieczeń, ale 10 milionów ISK powinno wystarczyć, aby zacząć od dość bezpiecznych przejazdów kurierskich hi-sec. Krótko mówiąc, możesz zacząć skuteczną postać transportową o wartości około 8-20 milionów ISK w stolicy. Można zacząć od mniejszej wartości, jeśli zamierzasz używać swojego alt jako transportera do zadań górniczych lub początkowo do misji kurierskich NPC. Jednak aby maksymalnie wykorzystać potencjał ISK, powinieneś zacząć odpowiednio finansować działania, które najbardziej Cię interesują. Jak z zyskiem spekulować w transporcie spedytorskim Najcenniejszym zasobnikiem do znalezienia dochodowych szlaków handlowych jest strona internetowa EVE-Central Market Aggregator: eve-centralhome. EVE-Central to baza danych o cenach kupna i sprzedaży w New Eden, przesłana przez graczy w grze. Zarejestruj tam swoją postać przewoźnika i pobierz darmowy program do przesyłania danych. Obecna wersja (2.1) automatycznie ładuje dane rynkowe z bufora pamięci, choć być może trzeba będzie wprowadzić pewne poprawki, aby upewnić się, że przegląda właściwy plik na komputerze. Zobacz ten link, aby zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi prawidłowego konfigurowania modułu pobierania: dev. eve-centralcontribtasticstart Wybór i realizacja dochodowych zaciągów - ten link opisuje 12-etapowy proces, który umożliwi każdemu transporterowi zidentyfikowanie i wykonanie najbardziej dochodowych transakcji: Odkryj wartość z EVE-Central Przy prawidłowo wyposażonym statku przemysłowym i wystarczającej ilości kapitału, przewoźnicy mogą wykorzystać ten proces do rutynowego generowania nawet 3-5 milionów ISK na godzinę. Unikanie pułapki podatkowej. Każda sprzedaż podlega 2 podatkom od sprzedaży. który można zmniejszyć do 1 dzięki umiejętności księgowania. Zlecenia Buysell na rynku podlegają dodatkowemu 3 podatkowi od sprzedaży, który można zmniejszyć do 2 za pomocą doskonałych umiejętności i klasyfikacji. W rezultacie przewoźnicy muszą mieć pewność, że ich marża zysku jest wystarczająco duża, aby pokryć podatki, lub faktycznie stracą pieniądze. (Zobacz support. eveonlinehcen-usarticles203218962-Broker-Opłata-od-prowizji od sprzedaży) bezpiecznie wciągając głupie samobójców w wysokich sekcjach i piratów w miłości o niskiej sile, aby zaatakować i zniszczyć wozidła, jeśli wierzą, że mogą zdobyć szybkie bogactwa, nabywając twój ładunek. Oto przykład wpisu z tablicy Killboard, który to ilustruje: typowa, wysoka sekunda grzywny Bestowera, tracąca 140 milionów w ładunku - zwróć uwagę na dopasowanie przeciw tankowaniu: zkillboardkill59600909 Istnieje kilka praktycznych rzeczy, które możesz wykonać jako wozak, jednak aby zminimalizować te niebezpieczeństwa. Nigdy nie idź AFK - Bycie z dala od klawiatury to śmierć. Nie bądź leniwy. Nawet w wysokich sekundach. Obserwuj swój przegląd jak jastrząb. Nigdy autopilota - Nigdy nie używaj autopilota do latania swoim statkiem nawet w wysokich sekundach. Nawigując do gwiezdnych wrót, użyj zamiast tego polecenia skoku, aby twój statek skoczył zaraz po przybyciu. Bądź paranoikiem. Wszędzie są gankerzy. Używanie funkcji autopilota w mapie w grze (klawisz F10) jest dobrą praktyką w planowaniu tras - szczególnie, jeśli wybrano opcję Preferuj bezpieczniej (F10, następnie zakładkę Autopilot, a następnie zakładkę Ustawienia). ALE nigdy nie używaj autopilota do latania swoim statkiem. Zrozum swojego wroga - Większość pilotów prowadzących ganki samobójcze nie robi tego, by być wrednym. Robią to, by zrobić ISK. Zrozum umysł przeciwnika i pokonaj go długą drogę. Doskonałe nagranie tego, jak działa umysł ganker-samobójcy, można znaleźć tutaj: nagranie klasowe The Dark Side of EVE Uwaga: ubezpieczenie nie jest wypłacane na statkach CONCORDed. To jednak nie czyni cię odpornym na gankowanie. Jeśli przewozisz 4 miliardy ładunków ISK, lub więcej, jesteś zdecydowanie głównym celem gankowania. I pamiętajcie, niektórzy ganią dla zabawy - nawet jeśli nic nie nosicie. Dopasuj czołg do swojego indy - Dorywczo gankerzy szukają łatwych celów. Nie bądź jednym. Używaj zwiadowców - jeśli przewozisz towary o dużej wartości, rozważ użycie szybkiej fregaty, wahadłowca lub tajnego wywiadu, aby przeprowadzić rekonesans przynajmniej jednego systemu przed tobą. Jeśli znajdziesz wysokie krążowniki lub pancerniki DPS czające się wokół bramy lub w systemie, rozważ podjęcie innej trasy lub dokowanie, aby ukończyć bieg w inny dzień. Bądź wyrównywany - Jeśli ciągniesz do innych graczy, na przykład podczas operacji górniczych, zawsze ustawiaj swój statek na niebie. Zachowaj ten niebiański na swoim ogólnym panelu sterowania i bądź gotowy, by nacisnąć przycisk osnowy. Ubezpiecz swój statek - Ubezpieczenie jest twoim przyjacielem. Łagodzi cios po wypadku. Zawsze aktualizuj polisę ubezpieczeniową. Jego wartość jest warta inwestycji. Oto kilka dodatkowych wskazówek, jak przetrwać jako wozak: k162space. wordpress20170228haftowanie-jak-nie-umrzeć Ciągnięcie w Low-Sec i 0.0. Uważaj na holowanie w 0,0 i utrzymywanie na niskim poziomie w przestrzeni 0,0 lub nawet małej (0,1-0,4 stan bezpieczeństwa) jest zawsze ryzykowny. Jeśli chcesz zminimalizować potencjalne straty, pozostań w bezpiecznym miejscu, aby handlować na przemysłowych statkach Tech I, nawet jeśli oznacza to dalekie podróże. Ustaw ustawienia autopilota na bezpieczniejsze trasy. Dowiedz się, gdzie znajdują się popularne pirackie raje: Znane systemy piratów Jeśli jednak dreszczyk emocji związanych z zaciąganiem zadań jest w stanie nullsec i zbyt niskim poziomie, aby się oprzeć, a następnie wykonaj proste wskazówki, aby zminimalizować ryzyko: Umieść co najmniej trzy osnowy Stabilizatory rdzenia w twoich niskich szczelinach, aby zabezpieczyć się przed potknięciem lub uszkodzeniem osnowy. Pamiętaj jednak, że moduły WCS nie będą chroniły cię przed Intensywnymi Interdictorami w czasie zerowej sekundy, ponieważ mogą zająć się wszystkim, jeśli są właściwie używane. Silny zbiornik tarczy jest zawsze wymagany w każdym wozie, niezależnie od tego, dokąd jedziesz. Dopasuj pole nieuleczalności lub dwa, aby zwiększyć rezystancję ekranu i Tarcza Extender, aby zmaksymalizować punkty wytrzymałości tarczy. Zamontuj prototypowe urządzenie do maskowania w wysokim gnieździe, ponieważ może ono dać ci możliwość ukrycia się w kosmosie, jeśli uciekniesz przed atakiem, a następnie musisz się przez chwilę wyłgać: eve-wikiindex. phptitleCleakingdevice Jeśli będziesz ciągnąć null sec, pasuje a Microwarpdrive (MWD), dzięki czemu można wypalić bąbelki. Wiertnice, które należy wziąć pod uwagę podczas modyfikowania urządzeń przemysłowych do holowania w połączeniach niskiego lub 0.0: z niskim tarciem Nozzle Skracam czas wyrównania o 11,7: eve-wikiindex. phptitleLowFrictionNozzleJoints. Zwinność jest wszystkim, gdy próbuje się oderwać od niebezpieczeństwa. Możesz także rozważyć dopasowanie przedłużacza pola Core Defense do zwiększenia wytrzymałości tarcz o 15. Jednak robisz to kosztem zwiększenia promienia podpisu 10, co ułatwia celowanie w blokadę. Dopasuj jeden z nich tylko wtedy, gdy naprawdę potrzebujesz dodatkowych punktów wytrzymałości tarczy. Niskie i null sec holowanie taktyki Pokonanie obozów bramnych. Jeśli przeskoczysz bramę na niskie sekundy lub null sek, a znajdziesz obóz wrogów otaczających cię, nie wpadaj w panikę: masz 60 sekund osłoniętej ochrony. Skorzystaj z tego czasu, aby sprawdzić rozmiar i skład floty. Po dokonaniu oceny sytuacji zacznij wypaczać do zera do swojej docelowej stacji, a następnie szybko aktywuj swoje defensywne mody. Jeśli masz predyspozycje do szybkiego wyrównania, powinieneś być w stanie odejść, zanim ktokolwiek zdoła cię zablokować. Nawet jeśli ci się uda, twoje stabilizatory rdzeniowe będą dawały pewną ochronę przed udaremniem lub zakłóceniem. A jeśli cię ostrzeliwują, powinieneś mieć wystarczającą ilość czołgu, by wziąć co najmniej jedną salwę obrażeń. Wypalanie pęcherzyków. Jeśli przenosisz 0,0, możesz zostać złapany w bąbelki zakłóceń. Jeśli zostaniesz złapany w bańce, kliknij dwukrotnie w kierunku, który jest najkrótszą odległością poza bańką i który nie znajduje się na linii między tobą a jakimkolwiek wrogim przeciwnikiem. Następnie natychmiast uruchom swój MWD, a następnie swój płaszcz. Po wyjściu z bańki przeskocz na niebiańskie 50-100 km (najlepiej na niestandardową odległość) lub w bezpieczne miejsce. Wrogowie nie będą mogli zaatakować cię, zanim się okradasz, ale mogą mieć czas, aby zdjąć z ciebie płaszcz, zanim znikniesz z bańki. Dlatego potrzebujesz maksymalnie dużej prędkości z tego jednego cyklu MWD, zanim pelerynka go wyłączy. Szybko dokowanie. Po przybyciu na stację uruchom moduł napędowy, a następnie spamuj polecenie dokowania, aż bezpiecznie dotrzesz na stację. Po dokowaniu sprawdź kartę Goście na stacji, aby zobaczyć, kto jest przy tobie. Użyj opcji Pokaż informacje na każdym, kto ma negatywny status bezpieczeństwa. Te osoby stanowią największe zagrożenie podczas oddokowania. Odczepianie w niskim sec i 0.0. Opuszczanie stacji jest najbardziej ryzykowną częścią ciągnięcia low-sec. Po oddokowaniu masz 30 sekund niewrażliwości na kierowanie i atak, dopóki nie wyrównasz lub nie aktywujesz żadnych modułów. Wykorzystaj ten czas, aby dokonać szybkiej oceny. Jeśli nie podoba ci się to, co widzisz, naciśnij Ctrl-Space, aby zatrzymać swój statek, a następnie dokowania. Jeśli zdecydujesz się kontynuować, przeskocz do zera do swojej bramy lub bezpiecznego miejsca i włącz obronne mody. Twoją jedyną słabą stroną jest to, czy zły facet zderzy cię wystarczająco daleko od stacji, której nie możesz zacumować. Korzystaj z zakładek - jeśli możesz użyć spienionego statku, użyj go do utworzenia zakładek z zakresem odkształceń (ponad 150 km) przed wyjściami ze stacji, zapewniając natychmiastowe oddokowanie. Dobrze jest także tworzyć bezpieczne miejsca w systemach, które zamierzasz odwiedzić, więc masz wygodne miejsca do ukrycia, jeśli to konieczne. Uważaj na rury - kolejne systemy o niskiej lub zerowej sile z tylko dwiema bramkami nazywane są rurami i mogą być bardzo niebezpieczne, ponieważ często są obozowane. Zapoznaj się z mapą gwiazd, zanim wykonasz swoje ciągnięcia, abyś był świadomy tych niebezpiecznych miejsc. A jeśli uda ci się je wcześniej zwiadowić z ukrytym statkiem i założyć kilka zakładek w bezpiecznych miejscach, dostaniesz dodatkowe opcje podczas podróży przez nie. Wybierz odpowiedni czas na zaciągnięcie - aby zminimalizować ryzyko, zaciągnij się, gdy piraci śpią, zazwyczaj od 06:00 do 11:00 czasu EVE. Możesz zobaczyć czasy najniższej liczby zalogowanych graczy: eve-offlineservertranquility Zaawansowane tematy dotyczące transportu Przenoszenie wrażliwych lub wartościowych towarów Tylko skrzynka kurierska nie chroni Twoich towarów przed zeskanowaniem ładunku Jeśli umieścisz swoje towary w bezpiecznym miejscu pojemnik, a następnie zawrzeć umowę kurierską z tym pojemnikiem, a następnie przedmioty w pojemniku będą podwójnie zapakowane i zabezpieczone przed skanami ładunku Pewnego razu wszystko, co zostało umieszczone w Korporacyjnym Unieruchomieniu na Orce, było odporne na skanowanie ładunku, a jeśli Orka została zniszczona, wszystko w Korporacyjnym Chlebie nie spadnie, przez co Orca będzie popularnym statkiem do holowania. Po aktualizacji Retribution nie jest to już prawdą. Zastawki korporacyjne zostały zastąpione posiadaczami floty, które można skanować, a po zniszczeniu zostaną upuszczone. Wnęki ładunkowe na Blockade Runners jednak nie są skanowalne. To brzmi jak dobre wieści, z tym, że teraz czyni wszystkich biegaczy blokadą kuszącym celem dla gankerów chcących spróbować szczęścia. W przestrzeni Imperium przewożenie nielegalnych towarów (oznaczonych ikoną czaszki i piszczeli na ikonie przedmiotu) może spowodować kłopoty z agentami celnymi. Agenci celni (a nie CONCORD) losowo skanują statki przechodzące przez bramki, a czasem na stacjach - im wyższa ocena bezpieczeństwa systemu, tym większa szansa na zeskanowanie. Jeśli agent celny wykryje, że nosisz nielegalne przedmioty, wyśle ​​ci wiadomość, informującą cię o tym, że nosisz nielegalne towary i poinstruujesz cię, że chcesz je przekazać. Jeśli powiesz "tak", skonfiskują twoje nielegalne przedmioty, grzywnę ci, a poniesiesz poważną stratę frakcji. Jeśli powiesz "nie", powinieneś spróbować szybko przejść i uciec, ponieważ mogą zaatakować twój statek. Niezależnie od tego, czy uda ci się uciec, będą cię uciszać, a poniesiesz poważną stratę frakcji. Rzeczywista kwota grzywny i straty stojącej zależy od tego, jakie nielegalne towary zostały odkryte, odkrytej ilości i innych czynników. Płaszcze i szybkie statki zmniejszają szansę na zeskanowanie, podobnie jak podróżowanie w systemach o niższych ocenach bezpieczeństwa, ale nigdy nie eliminuje go całkowicie, chyba że masz 0,0 null przestrzeni bezpieczeństwa. Zamówienia kurierskie - kontrakty na przewóz towarów są dostępne od innych graczy. Możesz uzyskać do nich dostęp, wybierając przycisk Kontrakt na swoim NeoComie. klikając kartę Dostępne umowy, a następnie wybierz Całe regiony w polu Widok i Courier w polu Typ umowy, a następnie kliknij przycisk Pobierz umowy. Niektóre ogólne zasady dla mądrych zleceniodawców kurierskich: Strzeż się 0.0 i niskiego seksu - posiadasz mapę i unikasz umów, które rozpoczynają, kończą lub przechodzą przez niebezpieczne obszary, chyba że jesteś odpowiednio przygotowany na dodatkowe ryzyko. Uważaj na piratów - unikaj umów kurierskich, które rozpoczynają, kończą lub przechodzą przez znane obszary piractwa: Znane systemy pirackie Jeśli umowa wygląda zbyt dobrze, aby mogła być prawdziwa, jest zbyt piękna, by mogła być prawdziwa - strzeż się umów, które za niewielką lub wręcz niską płacą absurdalną nagrodę żadnych zabezpieczeń, ponieważ mogą one być próbą zwabienia Cię do gangu. Upewnij się, że wybrano opcję Wyklucz Nieosiągalne podczas wyszukiwania umów kurierskich. Możesz to wybrać, klikając obszar z znalezionymi kontraktami X. Pojawi się zestaw opcji. Upewnij się, że wybrano opcję Wyklucz Nieosiągalne. Dzięki temu nie zobaczysz umów, które rozpoczynają się lub kończą na stanowisku gracza, do którego nie masz dostępu. Misje kurierskie - Kontrakty kurierskie na poziomie 4 są bezpiecznym sposobem szybkiego generowania ISK. Ten link opisuje, w jaki sposób efektywnie zarabiać pieniądze jako biegacz misji kurierskiej na poziomie 4: Zarabianie z holowaniem - Misje ładunkowe poziomu 4 Zaawansowane przewozy statków. Przewożenie specjalistycznych statków przemysłowych Szkolenie umiejętności przemysłowych w Gallente odblokowuje kilka specjalistycznych statków transportowych, z których każda posiada wydzieloną zatokę ładunkową: Epithal, planetarną zatokę towarów, przydatną do przewożenia towarów z Planetarnej Interakcji Kryos, zatoki mineralnej, przydatnej do wydobywania rafinowanych minerałów ze stacji na rynek, lub z rynku do produkcji Miasmos, rudy zatoki, fantastyczne do wspierania załóg górniczych Trening umiejętności Minmatar Industrial odblokowuje Hoardera, który ma dużą wyspecjalizowaną zatokę do przewożenia amunicji i ładunków Covert Ops Frigates: nie zapomnij o przydatności tych małych, szybkich, zamaskowanych Statki do przewożenia drobnych, ale wartościowych towarów, takich jak oryginalne skrypty. Blokada Runners: szybkie ustawianie statków, które pasują do ukrytych peleryn, a zatem mogą się wypaczać podczas zamaskowania. Ładownie blokad biegaczy nie mogą być skanowane przez innych graczy (ale nie przez agentów celnych). Doskonały do ​​przewożenia wartościowych ładunków o masie poniżej 10 km sześciennych w sekundach i 0,0. Deep Space Transport: supercienne zakłady przemysłowe, o dobrej pojemności - ładne do przewożenia ładunków o umiarkowanej wartości - wbudowana stabilność dwóch rdzeni osnowy Orki: bardzo przydatne w operacjach wydobywczych i cholernie dobrym wozie dużych ładunków, choć nie tak duże, jak frachtowce . Zobacz ten przewodnik po więcej informacji na temat Orca Guide: Freighters: chroniony przez ich masę, bardzo przydatny do przewożenia statków lub innych towarów o dużej objętości w bezpiecznym miejscu Skok Freighters: może używać pól cynosuralnych, by skakać do przestrzeni 0,0 i małej sekundy jedyny sposób, aby przejść do wysyłki dużych ilości towarów do obszarów o niskim poziomie bezpieczeństwa Firmy ciągnące za granicę - Istnieje wiele firm, które specjalizują się w holowaniu. Najbardziej znanym z nich jest Frog Frachtowy - po więcej informacji, zobacz ten link: forums. eveonlinedefault. aspxgpostsampt6491 - lub sprawdź ich kalkulator opłat, tutaj: red-frog. orgjumps. php I do przyłączenia się do Frog Freight patrz tutaj: sites. googlesiteredfrogrecruitinghomecurrent-queue-and-your-status Kolejną usługą jest Push Industries (znana również jako PushX): forums. eveonlinedefault. aspxgpostsampt41058 - lub uzyskaj wycenę na swojej stronie internetowej, tutaj: pushx Są to dobre usługi, jeśli potrzebujesz czegoś do przeniósł się do gry, lub jeśli szukasz dobrego korpusu dla swojego wozu, aby przyłączył się i zrobił trochę ISK (lub, aby użyć go jako modelu dla swojego własnego cysterny transportowej) Podsumowanie klasy Dzięki za udział w tej klasie byłbym wdzięczny za wszelkie opinie od ludzi, jak poprawić klasę. Jeśli spodobała Ci się ta klasa, wyślij mi 1 ISK i dołącz propozycje ulepszeń. Jeśli masz jakąś konstruktywną krytykę, te są również mile widziane - wyślij mi wiadomość EVE z twoimi sugestiami. Życzymy powodzenia i bezpiecznego lotu. Na forach dostępnych jest wiele nagrań klas handlowych Uni. Oto kilka przykładów: Trading 101 - Lompster (Podstawy handlu, pewien nacisk na handel na stacjach i w czasie wojny) Eldiora (Podstawy handlu, Nacisk na handel międzyregionalny i rozpoczęcie.) Dr Deus (Wprowadzenie do handlu. Nacisk na stację handlując, handlując w Jita, maksymalizując zysk.) Wygrana w słońce (kupuj i sprzedawaj zamówienia, tworząc transakcję, np. kupuj taniej, sprzedaj wysokie, handluj poprzez ciągnięcie, szczegóły systemu rynkowego, analizę rynku, zalecane umiejętności.) Zalety handlu Aby zacząć: możesz zacząć od razu handlować z postacią bez umiejętności, a ilość wymaganego treningu umiejętności w porównaniu do innych zawodów jest dość niska. Jedyną umiejętnością, od której naprawdę musisz zacząć, jest Trade, bez której prawdopodobnie poczujesz się trochę ograniczona liczbą zamówień, które możesz otworzyć. Łatwe do zrobienia w czasie wojny: dzięki niewielkiej inwestycji w umiejętności (marketing, zaopatrzenie i daytrading do poziomu 2) możesz łatwo ustawić handel w jednym systemie, gdy jest on umieszczony w innym, lub użyć alt do handlu w inny sposób. Elastyczność czasowa: wiele transakcji dzieje się w czasie, a jego łatwo przejść AFK bez prawdziwego zagrożenia przez większość czasu. Chociaż nie jest to prawdą podczas holowania, dobre zaciągi wydają się być dość krótkie i zawsze można zaciągnąć do połowy. Trade Interfaces The Trade Window Prawdopodobnie najprostsza i najmniej używana forma handlu, okno handlu wymaga, abyś był zadokowany z kimś na tej samej stacji. Jest najczęściej używany do dostarczania przedmiotów osobiście do przyjaciela. Okno handlu jest mniej przydatne, ponieważ handel masowy nie jest możliwy i często dochodzi do oszustwa. Umowa jest publiczną formalną umową o pracę lub towar, dostępną poprzez przycisk umowy w NeoCom. Podobnie jak w przypadku okna handlowego, handel masowy jest trudny, a oszustwa są powszechne. Jednak umowy mają kilka zalet. Mogą zawierać towary, które nie są zwykle dostępne na rynku, a znalezienie odbiorców dla Twojego handlu jest znacznie łatwiejsze niż przez okno handlu. Alternatywnie, kontrakty kurierskie mogą również przynosić dodatkowy zysk trasom transportowym. Rynek To miejsce, w którym odbywa się większość handlu w Eve. Rynek jest w zasadzie zautomatyzowaną listą umów wymiany przedmiotów: kupuj zamówienia i sprzedawaj zamówienia. Ponieważ zamówienia mogą być częściowo wypełniane i wyszukiwane w łatwy sposób, są one o wiele bardziej wygodne niż handel poprzez umowy, chociaż podstawowa zasada jest taka sama. Kolejną zaletą rynku jest to, że łatwo jest zobaczyć cenę i ilość, za które przedmioty faktycznie sprzedają, korzystając z zakładki szczegóły rynku. Rynki są ograniczone do określonego regionu. Umiejętności handlowe można podzielić na cztery grupy: Umiejętności zwiększające maksymalną liczbę aktywnych zamówień: Handel, Handel, Hurt, Tycoon. Umiejętności pozwalające na zdalne kupowanie i sprzedawanie rzeczy: marketing, zaopatrzenie, Daytrading, widoczność. Umiejętności, które zmniejszają koszty związane z obrotem: rachunkowość, relacje z brokerami, obrót marżami. Umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę zaległych umów: Kontraktacja z umową i firmą. Zamów umiejętności Bez umiejętności handlowych postać może ustawić 5 jednoczesnych zamówień. Handel 160 (1x20k160ISK) zapewnia 4 dodatkowe zamówienia na poziom. Retail 160 (2x 100k160ISK) przyznaje 8 dodatkowych zamówień na poziom. Hurtownia 160 (4x35M160ISK) zapewnia 16 dodatkowych zamówień na poziom. Tycoon 160 (6x. 100M160ISK) przyznaje 32 dodatkowe zamówienia na poziom. Przy wszystkich tych umiejętnościach wyszkolonych do poziomu 5, postać może zarządzać nawet 305 zamówieniami. Zdalne umiejętności Informacje o tych umiejętnościach mogą być mylące. Niestety, te umiejętności nie magicznie poruszają towarów. Na przykład, zamówienie nie pozwoli ci na zakup towarów w odległym systemie i ich pojawienie się w twoim obecnym hangarze stacji. Umiejętności te pozwalają ci kupować i sprzedawać towary, których nie ma w twoim obecnym systemie stacyjnym. Jeśli na przykład jesteś sprzedawcą stacji, spędzasz czas w innym miejscu ze swoich towarów, zwiększa to bezpieczeństwo, ponieważ centra handlowe mają tendencję do przyciągania akcji PvP. Podobnie, możesz dostarczyć swoje uszkodzenia do centrum handlu, a następnie wrócić do misji, w której odbywają się misje, a jednocześnie zarządzać sprzedażą swoich pojazdów ratunkowych. Marketing 160 (3x. 3.5M160ISK) pozwala na zdalne konfigurowanie zamówień sprzedaży. Zakresy: poziom 0: ograniczony do aktualnego poziomu stacji 1: gdziekolwiek w obrębie obecnego poziomu układu słonecznego 2: 5 skoków poziom 3: 10 skoków poziom 4: 20 skoków poziom 5: cały region Zakup 160 (3 x 1,5M160ISK) pozwala skonfigurować zamówienia zakupu zdalnie. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Daytrading 160 (1x12.5M160ISK) umożliwia zdalną zmianę zamówień. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Widoczność 160 (3 x 7.5M160ISK) - zwiększa maksymalny zakres zamówień zdalnego kupowania, dzięki czemu sprzedawcy mogą wypełniać takie zamówienia z dowolnej stacji z tym zakresem zlecenia zdalnego kupowania. Każde zamówienie zakupu może mieć własny skuteczny zasięg ograniczony do tej umiejętności. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Umiejętności zmniejszania napięć Obrachunkowe 160 (3 x 5M160ISK) - zmniejsza stawkę podatku od transakcji o 10 na poziom z 2 do 1 na poziomie 5. Relacje brokerów 160 (2x 100k160ISK) zmniejsza opłatę brokera pobieraną od zleceń rynkowych w stacjach NPC poprzez odjęcie mieszkanie 0.1 za poziom od 3 do 2.5 na poziomie 5. Na tę opłatę mogą mieć również wpływ pozycje między traderem a korporacją, która jest właścicielem stacji. Margin Trading 160 (3 x 20M160ISK) zmniejsza ilość ISK, które musisz umieścić w zamówieniach kupna za 25 na poziom. Reszta będzie pochodziła z portfela z postaciami, gdy ktoś faktycznie sprzedaje ci towary. Opóźnione wartości to: poziom 0: 100 Pełna kwota ISK jest usuwana z portfela, gdy zlecenie kupna jest ustawione na poziomie 1: 75 poziom 2: 56,25 poziom 3: 42,18 poziom 4: 31,64 poziom 5: 23,73 Umeblowanie Umiejętność Umawiające 160 (1x 150k160ISK) zwiększa maksymalną liczbę kontraktów o 4 na poziom do 21 na poziomie 5. Corporation Contracting 160 (3x. 150k160ISK) zwiększa liczbę równoczesnych umów korporacyjnych, które możesz podpisać w imieniu swojej korporacji o 10 na poziom do 60 na poziomie 5. Handel za pomocą rynku Główną metodą handlu jest to, czego inni gracze nie mogą robić: albo są zbyt leniwi, albo koszt alternatywny jest zbyt duży. Większość aktywności rynkowych występuje w i wokół Trade Hubs. Holowanie to działanie polegające na przewożeniu towarów między stacjami w celu uzyskania zysku. Zasadniczo kupujesz towary na jednej stacji, ładujesz je na swój statek holowniczy, przenosisz na inną stację i sprzedajesz dla zysku. Dzieje się tak dlatego, że większość graczy nie ma statków ani czasu, aby przenieść wszystko samodzielnie. Co ciekawe, istnieje wiele towarów handlowych, które istnieją tylko po to, aby być przewożone między stacjami NPC. Znalezienie dobrych szlaków handlowych jest trudne (i zmienia się codziennie), więc większość graczy korzysta z zewnętrznego narzędzia, takiego jak Eve-Central lub Navbot. Jednak zazwyczaj istnieją pewne ogólnie korzystne zyski, takie jak przewożenie rzeczy z ośrodków misyjnych, w których misjonarze wyrzucają swoje łupy, do centrów handlowych, gdzie jest mniej zasobów. Umiejętności Rasowe Przemysłowe dla początkujących użytkowników statków Modernizacja kadłuba do korzystania z rozszerzonych ładunków. Handlowanie Station Trading Station to jak ciągnięcie, ale bez ciągnięcia statku Zamiast kupować nisko, a następnie zabierać towary tam, gdzie można sprzedać wysokie, kupujesz taniej i sprzedajesz wysoko bez przenoszenia towaru. Zasadniczo chcesz znaleźć przedmioty o rozsądnym obrocie wolumenem i znaczącą różnicę w cenach zamówień kupna i sprzedaży na tej samej stacji. Duże źródło tego typu przedmiotów pochodzi z łupów NPC: Gracze wykonują misje, zbierają łupy i chcą je sprzedać za szybką złotówkę, ponieważ nie mają czasu ani umiejętności Handlowych, aby skonfigurować zlecenia sprzedaży na wszystko. Innym przykładem są książki handlowe, które są podawane podczas samouczków - jeśli gracze je mają i nie potrzebują tego, po prostu chcą zrzucić go na ISK. Z drugiej strony, gracze, którzy szukają jednego, zapłacą sporo więcej, ponieważ nie dostaną go nigdzie indziej. Prostą zasadą jest kupuj nisko i sprzedawaj na wysokim poziomie. Aby zapewnić efektywne wykonywanie transakcji na stacjach, upewnij się, że różnica między ceną zleceń sprzedaży a ceną zamówienia kupna minus podatki nadal daje zysk. Konfigurowanie zamówień kupna i sprzedaży na wielu przedmiotach minimalizuje ryzyko rynkowe cena ulega awarii na dowolnym konkretnym przedmiocie. Jeśli uda ci się zdobyć 20 000 000 na przedmiot i uda Ci się wymienić 100 z nich dziennie, dostaniesz 2000 000 isk. Zrób to z 50 różnymi produktami, a to równa się 100 000 000 isk dziennie Zacznij od małych i reinwestuj, a wkrótce zobaczysz, że twoja suma rośnie bardzo szybko. Kiedy zaczynasz pracować w miliardach, możesz handlować droższymi przedmiotami, które mogą podnieść twoje marże, a także wycenić część konkurencji. Handel Station Station Skills Station to kwestia wielkości. Twoje marże będą cienkie i będziesz musiał zaoszczędzić pieniądze, gdzie tylko możesz. Oznacza to, że szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość to 5. W początkowej fazie kariery handlowej, te ułamkowe wartości procentowe mają minimalny wpływ, tj. Jeśli są wyszkoleni na poziomie 5, musisz wymienić 667 milionów ISK towarów, aby otrzymać 5 milionów ISK, które wydałeś na Księgowość rachunkowości. Jednak, gdy budujesz swój wolumen obrotu, redukcje te są dość znaczące. Bez wchodzenia w matematykę, szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość do 5 zwiększy twoje zyski o 11. Inne umiejętności, którymi będziesz chciał się zapoznać, to: Handel. Sprzedaż. Hurt i potentat. Te umiejętności zwiększają liczbę zamówień otwartego rynku, które możesz mieć. Dostarczanie. Marketing. Daytrading i widoczność. Umiejętności te pozwalają kupować, sprzedawać i modyfikować zamówienia na stacjach innych niż bieżące. Obrót marżą. Ta umiejętność pozwala zmniejszyć ilość depozytów wymaganych przy składaniu zamówienia zakupu, skutecznie pozwalając ci składać zamówienia za więcej pieniędzy niż faktycznie masz. (Ale nadal potrzebujesz ISK, aby był dostępny, gdy zlecenie Kupna przechodzi.) Społeczności. Znajomości. Zwiększa twoją pozycję, dzięki czemu płacisz mniej podatków. Zastrzeżenie: Opłaty brokerskie opierają się na Twojej podstawowej frakcji i pozycji korporacyjnej. Umiejętność Connections nie wpływa na opłaty brokerskie zapłacone za zamówienie. Zasadniczo, rafinacja dla zysku oznacza szkolenie niektórych umiejętności rafinacji, uzyskanie dobrej reputacji z obecnymi stacjami, a następnie rafinacja rudy zakupionej na rynku. Większość rudy na rynku jest sprzedawana przez górników bez umiejętności rafinacji lub którzy nie wiedzą lepiej, więc marże są zazwyczaj dość dobre. Spekulacja Spekulacja to akt kupowania towarów w nadziei, że ich cena wzrośnie w przyszłości. Na przykład ceny PLEX mogą znacznie wzrosnąć podczas wakacji, więc kupowanie ich wcześniej w roku i sprzedaż w lecie może przynieść duży zysk. Spekulacja może również wystąpić w przypadku zmian łatek lub znaczków na rynku. Wskazówki i wskazówki Podobnie jak w przypadku innych aspektów Eve, pierwszą zasadą handlu jest nigdy nie inwestować pieniędzy, których nie możesz stracić. 0,01 ISK-ing Po rozpoczęciu handlu zauważysz, że wiele osób ma tendencję do nadużywania ciężej o 0,01 ISK na jednostkę. Spora liczba nowych graczy wydaje się mieć z tym problem - często denerwuje się do punktu, w którym radykalnie zmieniają swoje zamówienia, odcinając ogromne zyski. Jednak bardziej użytecznym sposobem patrzenia na 0.01-isking jest to, że jest to po prostu mechanizm gry, w którym zalogowany i aktywny gracz ma przewagę nad wylogowanymi lub handlowcami AFK. Zbytnie lub podcięcie konkurencji o 0,01 ISK jest dokładnie tym, jak to osiągnąć. Tak więc, gdy ktoś cię przerysowuje zaledwie o 0,01 ISK, oni po prostu zaczynają swoją kolej na początku kolejki. Jeśli tam jesteś, aktualizujesz swoje zamówienia, możesz po prostu zaktualizować zamówienia i wrócisz do swojej kolejki, aby znaleźć się na początku kolejki. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś tam, lub nie jesteś zalogowany, nie wyginaj się tak, jakbyś był aktywny, gdy zbierze nagrody. A kiedy zaczniesz robić własną grę o wartości 0,01, spróbuj użyć kółka myszy, aby podnieść swoją cenę. Może ci się spodobać, zwłaszcza, że ​​po przyzwyczajeniu może być dość szybkie. Oczywiście, czasami rynek danego produktu jest po prostu nierealistyczny, a może potrzebujesz szybko wykonać transakcje z jakiegoś powodu - konieczna może być radykalna zmiana ceny, ale dobry sprzedawca będzie miał możliwe do zidentyfikowania powody dokonania takiej zmiany , a nie tylko bycie emocjonalnym Ill pokazują, że masz odpowiedź na 0.01-isked. Znajdowanie przedmiotów, które są dobre do handlu Istnieje niewiarygodnie prosty 3-etapowy plan znajdowania dobrych pozycji handlowych: Kliknij kategorię rynkową i zacznij przeglądać zamówienia i szczegóły rynku dla każdej pozycji Przełącz się na inną kategorię i dalej patrz na poszczególne pozycje pozycja. Spójrz na przedmioty jeszcze bardziej. W związku z tym ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, i miejmy nadzieję, że metoda burgera i wskazówki na tej stronie powinny wystarczyć. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku handlu na stacji, chcesz znaleźć przedmioty, które: mają wysoki i dość stały popyt. Możesz sprawdzić popyt na przedmioty, patrząc na tabelę sprzedanych ilości w danych rynkowych. Podczas gdy niektóre przedmioty mogą mieć olbrzymie marginesy, jeśli sprzedany wolumen jest mały lub nieczęsty, ryzyko związane z tym produktem jest o wiele większe. faktycznie sprzedają dla wymienionych zamówień kupna i sprzedaży. Możesz to sprawdzić, sprawdzając dane rynkowe i sprawdzając, czy zakres cen obejmuje bieżące najlepsze oferty kupna i sprzedaży. Mam nadzieję, że mediana ceny powinna być gdzieś pomiędzy nimi. Dobrym przedmiotem handlu są (w zależności od regionu i obecnego rynku) elementy meta-4 (na przykład wyrzutnie arbalestowe): nie można ich wyprodukować, a niektóre z nich mają lepsze lub takie same atrybuty, co ich odpowiedniki T2. Pamiętaj, aby zróżnicować różne przedmioty, aby po załamaniu rynku nie stracić wszystkich pieniędzy. Ewentualnie członek EVE University utworzył dynamiczny TradeBook, który dostarcza dane rynkowe w czasie rzeczywistym na dowolnym przedmiocie EVE, o ile działają wywołania API do EVE-centralnego rynku (i zwykle są - od 14 czerwca 2018 r. Wdrożono CCP ogromna aktualizacja, która znacznie zwiększyła prędkość, z jaką aktualizowane są dane rynkowe). Handbook można znaleźć na Forum Uniwersytetu EVE w zakładce Badania, Produkcja i Handel. Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do dokumentu. Handlowa matematyka Jak prawie cała Ewa jest matematyka. Na szczęście większość matematyki w handlu jest podstawową matematyką, a gra ma dla ciebie matematykę. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz lub sprzedasz przedmiot, użyj poniższego równania. X Liczba jednostek, które chcesz kupić lub sprzedać U Cena jednej jednostki, którą próbujesz kupić lub sprzedać P 1 Całkowity koszt wszystkich jednostek, które chcesz sprzedać P 2 Całkowity koszt jednostek, które chcesz kupić B Procent pośrednika w postaci dziesiętnej E Kwota, którą otrzymasz po sprzedaży A Kwota, którą będziesz musiał zapłacić, aby coś kupić Mówiąc, że kupujesz PLEX za 100 isk każdy i chcesz 100 PLEX kwoty, którą musiałbyś zapłacić zapłacić po 10 opłat brokera jest 11 000 w isk. Równanie dla tego wynosi poniżej 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 A jeśli chcesz sprzedać ten sam PLEX za tę samą cenę i kwotę oraz tę samą opłatę brokera, otrzymasz 9000 isk, a równanie będzie wyglądało jak 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 linii trendów Linie trendów są używane w realnym świecie, aby pomóc sobie brokerom i maklerom giełdowym odkryć przyszłe wydarzenia na giełdzie lub bardziej powszechnie znaną jako analiza techniczna. Aby użyć linii trendu, wystarczy znaleźć sposób narysowania linii od szczytu do szczytu i koryta do koryta na wykresie liniowym historii cen przedmiotu. Będziesz chciał narysować linię, która trafi co najmniej 2 do 3 szczytów, a druga trafi od 2 do 3 koryt. To powie Ci, że cena powinna spaść między 2 liniami i jeśli ceny trafią w jedną z linii lub pójdą trochę obok niej, to czas, aby kupić lub sprzedać przedmiot w Eve. Sztuczka do tego zarówno w przypadku Eve, jak i prawdziwego świata polega na tym, aby to zrobić i wiedzieć, co robisz tak szybko i jak to tylko możliwe. Powinieneś być w stanie spojrzeć na wykres w ciągu 5 minut i powiedzieć, czy jest to dobry zakup lub sprzedaż dla ciebie, jeśli kupujesz i sprzedajesz krótkoterminowo. Możesz użyć czegokolwiek i osobiście użyłem w przeszłości gumowego opakowania, aby zrobić 25 000 w prawdziwym świecie. Jedyną sztuczką do używania czegoś jest to, że musi być proste. W najgorszym przypadku możesz nacisnąć ekran drukowania, wkleić obraz do farby i ustawić linię trendu, ale jeśli to zrobisz, stracisz cenny czas. Oszustwa w celu uniknięcia tras handlowych lub kontraktów kurierskich mogą być tworzone przez piratów - obóz mógł czekać na jednym ze skoków na trasie, aby odebrać swój statek, jego towary i zabezpieczenie. Kontrakty kurierskie można skonfigurować tak, aby dostarczały je do stacji należącej do gracza z dużą opłatą za dokowanie - nie można dokować i tracić zabezpieczenia, ani dokować i uiszczać opłaty. Dobrym sposobem na uniknięcie oszustw związanych z oszustwami kurierskimi jest akceptowanie umów na trasach, które i tak planowałeś przewozić, i nie akceptowanie kontraktów na stacjach będących własnością gracza. Modyfikatory kosztów transakcyjnych Relacje z pośrednikami Req: Trade 2 obniżają opłatę pośrednika podstawowego o 0,1 na poziom Reakcja w zakresie rachunkowości: Handel 4: zmniejsza podatek obrotowy o 10 na poziom Obciążenie z marży handlowej: Rachunkowość 4: zmniejsza zapotrzebowanie na escrow dla zleceń kupna o dodatkowe 25 punktów na każdy poziom Złożysz zamówienie kupna lub sprzedaży, będziesz musiał zapłacić opłatę brokerską: 3 z całego zamówienia (2,5 na maks. umiejętności), modyfikowane według klasyfikacji. Ilekroć każda jednostka zostanie sprzedana, sprzedawca zapłaci 2 z ceny sprzedaży jako podatek obrotowy (1 przy maksymalnych umiejętnościach). Opłaty pojawiają się w dzienniku portfela jako Opłata Brokers i Podatek transakcyjny. Tak więc typowy sprzedawca stacji z zerową stawką zapłaci 3 z ceny za zamówienie jako feestaxes, 2,5 przy maksymalnych umiejętnościach. Jest to ważne, aby wziąć pod uwagę przy obliczaniu zysku, ale oczywiście poniższe pozycje mogą to zmienić. Frakcje i tabele korporacyjne związane ze stacją, w której składane są zamówienia, będą miały wpływ na opłatę pośrednika. Klasyfikacja frakcji przyczynia się o 13 więcej niż w klasyfikacji korpusów. Zwróć uwagę, że do obliczeń używa się niemodyfikowanej pozycji. Dokładna formuła: bez umiejętności i bez stałej opłaty brokerska wynosi 3. Z 10 frakcjami i corpem opłata brokera zostaje zmniejszona do 2,5. Dzięki stosunkom brokerskim V i idealnej pozycji opłata jest dalej obniżana do 2DEINE REISE - EIN UNIVERSUM BYŁA IST EVE ONLINE Von Spielern erstellte Imperien, spielerkontrollierte Mrkte und endlose Mglichkeiten fr dein ganz besonderes Science Fiction Abenteuer. Zablokuj i zsuń, a następnie zrzuć Galaxie w die Knie zu zwingen, oder zum allein umher, um deine eigene Nische im masiven EVE-Universum zu schaffen. Abbau, Bergbau, Fertigung oder den Markt beherrschen - whle deinen Pfad im ultimativen Universum der unbegrenzten Mglichkeiten. W EVE Online hast du die Wahl. KLONSTATUS ALPHA UND OMEGA Konto, które najlepiej pasuje do tego, co można zrobić, to: Alpha-Klone erlauben dir, ohne monatliches Abonnement EVE mit seinen populrsten Schiffen zu spielen. Perfekt fr neue und wiederkehrende EVE-Spieler. Das komplette EVE-Erlebnis mit unbeschrnktem Zugang zu allen Schiffen, Skills und Modulen. STETIGE ENTWICKLUNGTwoja podróż - jeden wszechświat, co jest wieczne w Internecie Stworzone przez graczy imperia, rynki napędzane przez gracza i nieskończone sposoby na rozpoczęcie swojej osobistej przygody science-fiction. Sprzymierz się z tysiącami innych, aby sprowadzić galaktykę na kolana, albo idź nią sam i stwórz własną niszę w ogromnym wszechświecie EVE. Żniwaj, kopalnia, produkcja lub gra na rynku. Podróżuj dowolną ścieżką, którą wybierzesz w ostatecznym wszechświecie nieograniczonych możliwości. Wybór należy do Ciebie w EVE Online. Klony alfa i omega Wybierz konto, które najlepiej pasuje do Twojego stylu gry EVE i kilku najpopularniejszych statków dostępnych obecnie bez miesięcznego abonamentu. Idealne dla nowych i powracających graczy EVE. Pełne doświadczenie z EVE, nieograniczony dostęp do statków, umiejętności i moduły. Przedstawiamy struktury

No comments:

Post a Comment